*

Här över är bilder tagna med min systemkamera nikon D3100. Nästan alla är tagna av mig någon/några kan vara tagna av mina kära vänner Elin eller Sofie, men med min kamera. Jag tycker inte att jag är speciellt duktig på att ta bilder och jag har en nybörjar-systemkamera, men jag tycker att det är väldigt roligt!
Idag har jag inget inplanerat så jag fixar med bilder och testar lite redigeringar och sånt. Kollar även efter en kameraväska som inte är helt hemsk och ett nytt objektiv. Om någon skulle undra så redigerar jag mina bilder i Picasa 3 och Photo scape, bildcollagen här över är gjorda i Photo scape.
Jag tycker verkligen att det är jättekul att ta bilder så det är bara roligt när någon kompis frågar om vi kan gå en sväng och ta en ny profilbild.
(bilden är en länk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0