*

nu är en kär vän vid namn issa här, hon ska även sova här för den som vill veta. förut spelade vi kubb men som vanligt när vi spelar det så börjar det regna.. men det hör väll till sommaren? mina föräldrar ska snart åka och köpa glass och ta med hem till oss! mums i magen så att säga! Hon har tydligen valt att vi ska se "en kärlekshistoria" som frida tidningen sa var bra eller nåt annat, frida suger för övrigt (hon vill tillägga att det var ett tips om att det var en sommarfilm).
nu öppnade hon en sida som vi trodde var en screamer men de säljer datorer.
och en onödig fakta på det "det är omöjligt att leda en ko uppför en trappa men inte inte nerför!"
jag är en sån människa som fastnar för vissa låtar och aldrig tröttnar på de! just nu är det denna låt som jag lyssnar på hela tiden.
förut skulle vi även göra ett test för att lista ut vad issa ska jobba som som hon inte klarar av att lista ut själv.. 65 jobbiga frågor och sedan råkade jag avbryta så vi hann inte se resultatet........ (för den som vill göra testet, tryck på bilden här under!)
Bild från i höst. ingen av oss har den hårfärgen eller nåt längre.. (jag tänker inte vara en sån människa som ursäktar sig för iphonebilder, för man ser ändå vad det är!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0